2018: terugblikken en vooruitkijken

De Binnenvest biedt opvang en ondersteuning aan mensen om hun kracht te vinden en te versterken. Dat doen we al decennialang met alle energie die we hebben. Toch verandert ons aanbod, ook omdat de vraag groeit en verandert. In dit beknopte jaarverslag 2018 vindt u hoogtepunten, uitdagingen en vergezichten.

Zo vertelt Emmy Klooster, directeur van De Binnenvest, over de ontwikkeling naar nog lokaler werken. En uit het interview met Carla Overkamp, directeur van GGZ Rivierduinen, blijkt hoe (nauwere) samenwerking kan leiden tot betere dienstverlening.

Verder blijkt uit het verhaal van dakloze jongere Rick wat gerichte aandacht en begeleiding met je kan doen. Ook vindt u hoogtepunten van het afgelopen jaar, en staan we stil bij innovaties die in 2019 gevolgen hebben. En dit allemaal in de wetenschap dat het beroep op De Binnenvest, de vraag om hulp (ook in tijden van hoogconjunctuur), nog altijd stijgt, net als een tekort aan geschikte woonruimte.